De whitepaper. Een geliefd medium voor het aankaarten van problemen en vragen, maar gevreesd in redactie en design. Want een whitepaper kan snel te ingewikkeld worden, beginnen te vervelen of gewoon nutteloos zijn. Hoe vermijd je dit? Onze drie guidelines zetten jou op het goede spoor.
Hoe zorg je ervoor dat jouw marketing bureau gezwind uit de startblokken schiet? Meestal wordt er dan gezegd dat alles makkelijker is dan het lijkt. Helaas, zo eenvoudig is het deze keer niet en we horen je al van ver wensen dat het wel zo was. Wij willen jou helpen om jouw bureau uit de grond te stampen.
Zoekend naar verklaringen voor de populariteit van content marketing verwijzen we vaak naar hoe makkelijk het geworden is om je eigen content te verspreiden. Met dank aan de digitalisering heeft elk bedrijf vandaag de kans om een content platform, een blog, een Facebookpagina of een Twitteraccount te creëren. Dat heeft de manier waarop we onze content de wereld insturen absoluut rijker en democratischer gemaakt.
Al even geleden zette SPYKE mee de schouders onder LIVE magazine van The Oval Office. Een gloednieuw magazine met een topspreker die heel wat schoon volk naar het vijfde verjaardagsfeest van The Oval Office lokte. Cody Keenan zakte toen naar ons land af. Cody wie? Keenan is de speech writer van Barack Obama en heeft dus mee de hand in de vele opmerkelijke toespraken van de vorige inwoner van het Amerikaanse Oval Office.