Voor SPYKE is journalistiek gemaakte content de beste manier om de aandacht van consumenten te trekken én vast te houden. Ervaring in journalistiek én marketing is dan ook een vereiste voor al onze medewerkers.
Merken en consumenten opnieuw dichter bij elkaar brengen. Met die missie staat Bart elke ochtend op. Om hierin te slagen is meaningful communicatie van groot belang.
Als Head of Content helpt Bart merken om meerwaarde te bieden aan hun consumenten. Hij doet dat op strategisch vlak, maar ook door de pen of microfoon vast te houden.
Daarnaast inspireert hij de marketingwereld met boeken en opleidingen. Zo is hij docent aan o.a. BAM, UBA, AP Hogeschool en de Franstalige communicatiehogeschool Ihecs. Samen met o.a. Wouter schreef hij de contentmarketingboeken ‘Dit is Content Marketing’, verkozen tot Marketing Book of the Year van 2020, en ‘Content Marketing – van marketeer tot uitgever’. Zijn visie op meaningful marketing schreef hij neer in het gelijknamige boek.
Tot slot is Bart ook voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM.
Erlijn is de rots in de branding bij SPYKE. Als eindredacteur en project manager zorgt ze ervoor dat alle content tijdig én kwalitatief bij de klant terechtkomt. Daarnaast kruipt ze ook graag zelf in de pen.
Wouter heeft twintig jaar journalistieke ervaring op de teller (o.a. bij Trends en Media Marketing). Als Head of Content bij SPYKE is hij rotsvast overtuigd van de meerwaarde van journalistiek in contentmarketing. Hij zet zijn journalistieke ervaring in om contentstrategieën te bedenken en te voeden, en om klanten de meest relevante en best onderbouwde verhalen te bezorgen.
Als co-auteur van ‘Dit is Content Marketing’, verkozen tot Marketing Book of the Year van 2020, en ‘Content Marketing – van marketeer tot uitgever’ wil hij zoveel mogelijk marketeers overtuigen van de kracht van content marketing.
Wout studeerde Communicatie, met optie Journalistiek. Begin oktober 2022 versterkte hij SPYKE als journalist, waar hij instaat voor het produceren van artikels. In zijn vrije tijd is Wout Ectors hoofdredacteur van Door Fans Voor Fans, een alternatieve voetbalwebsite die hij in 2016 oprichtte.
We vinden het belangrijk de juiste specialist in te schakelen voor elk werk. Daarom houden we het vaste team bewust klein en werken we met freelancers die elk expert zijn in hun vak, of dat nu fotografie, design, tekst of video is.