Ontdek hier alles van de interne campus: Inzichten die wij vertellen op onze blog, verhalen die wij vertellen in de podcast, boeken die wij schreven en opleidingen die wij aanbieden om al onze kennis te delen.
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experten die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze maand kozen we voor fotograaf Bram Tack, waar wij heen gaan volgt hij met zijn camera.
Walk the talk. Onontbeerlijk wanneer het gaat om duurzaamheidsclaims. Maar wist je ook dat het omgekeerde, namelijk talk the walk, minstens even belangrijk is? Vertel wat je doet. Dat verhaal bracht ik samen met Chris Van Gils (ContentMoon) tijdens de Masterclass Sustainable Communication die Roularta en AP Hogeschool eind januari organiseerden.
ChatGPT beroert de gemoederen: artificiële intelligentie is niet nieuw, maar nooit eerder kreeg het brede publiek een tool voorgeschoteld die zo goed is in het oprakelen van de gevraagde informatie en het genereren van – ogenschijnlijk – piekfijne teksten. Ook op redacties rijst daarom de vraag of het einde van de beroepsjournalist nabij is. Spoiler alert: nee, dat is niet het geval.
Zoveel kanalen, zoveel clutter, zoveel verschillende doelgroepen, … Kan je vandaag de dag nog succesvol aan marketing doen? Hoe belangrijk is client centricity? En wat betekent de digitale transformatie voor de samenstelling van het marketingteam?
Marketing gaat door heel wat veranderingen. Er is niet alleen de digitale transformatie en de nood aan duurzaamheid, maar ook de fundamenteel andere wereld waarin we leven. Het wordt nooit meer zoals vroeger en heel wat marketingfundamenten lijken op losse schroeven te staan.
Revelations of a CMO is jouw houvast. Doorwinterde CMO’s delen in een uitgebreid podcastinterview hun inzichten en ervaringen. Zodat elke marketeer opnieuw grip op de veranderingen, trends en evoluties krijgt.
Tijdens de coronacrisis inspireerden we samen met radio & music agency Studio Helsinki de marketingwereld met een podcastreeks die de gevolgen van COVID-19 op korte en lange termijn onderzocht.
Bart en Wouter bundelden ze in een opleiding die een ideaal startpunt biedt voor wie echt aan de slag wil met content marketing.
In deze opleiding staat niet enkel centraal waarom journalistiek zo cruciaal is, maar gaan we vooral in op hoe je dit als merk praktisch kan integreren in je werking.
Toch zijn er een aantal valkuilen waardoor succes niet altijd gegarandeerd is. Deze opleiding helpt om de juiste keuzes te maken.
Deze opleiding focust op de eigenheden van content marketing in een B2B-context, doorspekt met tal van voorbeelden.