Ontdek hier alles van de interne campus: Inzichten die wij vertellen op onze blog, verhalen die wij vertellen in de podcast, boeken die wij schreven en opleidingen die wij aanbieden om al onze kennis te delen.
Nu steeds meer Belgen naar podcasts luisteren, vragen merken en bedrijven zich terecht af welk type luisteraars ze hiermee precies bereiken. Internationaal kan je heel wat data vinden, maar een netjes gebundeld profiel van de Belgische podcastluisteraar lees je hier voor het eerst.
Met formats zijn we vertrouwd. Maar wie durft een stap verder te gaan en een contentmerk uit te grond te stampen? België is er ongetwijfeld klaar voor.
Op 25 maart organiseerden Studio Helsinki en SPYKE hun eerste Podcast Summit. Voor wie er niet bij kon zijn bundelen we graag de 5 meest sprekende voorbeelden waarvan merken iets kunnen opsteken.
Bart en Wouter bundelden ze in een opleiding die een ideaal startpunt biedt voor wie echt aan de slag wil met content marketing.
In deze opleiding staat niet enkel centraal waarom journalistiek zo cruciaal is, maar gaan we vooral in op hoe je dit als merk praktisch kan integreren in je werking.
Toch zijn er een aantal valkuilen waardoor succes niet altijd gegarandeerd is. Deze opleiding helpt om de juiste keuzes te maken.
Deze opleiding focust op de eigenheden van content marketing in een B2B-context, doorspekt met tal van voorbeelden.