Ontdek hier alles van de interne campus: Inzichten die wij vertellen op onze blog, verhalen die wij vertellen in de podcast, boeken die wij schreven en opleidingen die wij aanbieden om al onze kennis te delen.
‘Hoeveel procent van jouw content is gepland?’, vroegen we een tijdje terug via een poll op LinkedIn. Waarna tot onze grote tevredenheid bleek dat de meesten liefst wegblijven van de uitersten – een in steen gebeitelde planning dan wel een contentproductie afhankelijk van sporadische vlagen van inspiratie. De sleutel ligt bij een goede balans. Maar hoe vind je die?
Storytelling is hot in employer branding, maar niet elk verhaal slaat aan. Of beter: niet elk verhaal wordt geloofd. Tussen het enthousiasme om medewerkers in de kijker te zetten en de realiteit op de werkvloer gaapt soms een kloof die meer schade aanricht dan ze oplost. Hoe voorkom je dat?
Nu steeds meer Belgen naar podcasts luisteren, vragen merken en bedrijven zich terecht af welk type luisteraars ze hiermee precies bereiken. Internationaal kan je heel wat data vinden, maar een netjes gebundeld profiel van de Belgische podcastluisteraar lees je hier.
Zoveel kanalen, zoveel clutter, zoveel verschillende doelgroepen, … Kan je vandaag de dag nog succesvol aan marketing doen? Hoe belangrijk is client centricity? En wat betekent de digitale transformatie voor de samenstelling van het marketingteam?
Marketing gaat door heel wat veranderingen. Er is niet alleen de digitale transformatie en de nood aan duurzaamheid, maar ook de fundamenteel andere wereld waarin we leven. Het wordt nooit meer zoals vroeger en heel wat marketingfundamenten lijken op losse schroeven te staan.
Revelations of a CMO is jouw houvast. Doorwinterde CMO’s delen in een uitgebreid podcastinterview hun inzichten en ervaringen. Zodat elke marketeer opnieuw grip op de veranderingen, trends en evoluties krijgt.
Tijdens de coronacrisis inspireerden we samen met radio & music agency Studio Helsinki de marketingwereld met een podcastreeks die de gevolgen van COVID-19 op korte en lange termijn onderzocht.
Stap voor stap richting een sterk duurzaamheidsverhaal
Hoe met straffe content je business doen groeien
Het antwoord op het schisma tussen merk en consument
Van marketeer tot uitgever
Bart en Wouter bundelden ze in een opleiding die een ideaal startpunt biedt voor wie echt aan de slag wil met content marketing.
In deze opleiding staat niet enkel centraal waarom journalistiek zo cruciaal is, maar gaan we vooral in op hoe je dit als merk praktisch kan integreren in je werking.
Toch zijn er een aantal valkuilen waardoor succes niet altijd gegarandeerd is. Deze opleiding helpt om de juiste keuzes te maken.
Deze opleiding focust op de eigenheden van content marketing in een B2B-context, doorspekt met tal van voorbeelden.