De nieuwsbrief blijft een onmisbare tool in de marketingmix en het ideale instrument om een doelpubliek rechtstreeks te bereiken. Newsletters beantwoorden dan ook perfect aan de sterke trend rond het bouwen van een addressable audience. Maar hoe pak je het maken en versturen van een nieuwsbrief het beste aan?
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer stellen we je graag Griet Byl voor.
Waar de juiste contentmarketingstrategie zorgt voor doeltreffendheid, staat de juiste organisatie garant voor efficiëntie. Vermits beide elementen even belangrijk zijn, gaan we in deze blogpost dieper in op content governance. Met een redactie als inspiratiebron…
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer stellen we je graag ons favoriete webdesignbureau voor: Sinergio.
Om onze projecten tot een goed einde te brengen, kan ons interne team rekenen op de hulp van een aantal freelance experts die we liefdevol onze ‘SPYKIES’ noemen. Hun vaak onmisbare inbreng stelt ons in staat al onze missies tot in de perfectie te volbrengen. Deze keer stellen we je graag Hugo Gielen voor, tovenaar wanneer het gaat over grafisch design.
Nu steeds meer Belgen naar podcasts luisteren, vragen merken en bedrijven zich terecht af welk type luisteraars ze hiermee precies bereiken. Internationaal kan je heel wat data vinden, maar een netjes gebundeld profiel van de Belgische podcastluisteraar lees je hier voor het eerst.
Met formats zijn we vertrouwd. Maar wie durft een stap verder te gaan en een contentmerk uit te grond te stampen? België is er ongetwijfeld klaar voor.
Op 25 maart organiseerden Studio Helsinki en SPYKE hun eerste Podcast Summit. Voor wie er niet bij kon zijn bundelen we graag de 5 meest sprekende voorbeelden waarvan merken iets kunnen opsteken.