Headlines

SPYKE stevig uit de startblokken in 2023

Merchtem, 17 februari 2023. SPYKE is het nieuwe jaar ingedoken met drie nieuwe klanten. We mogen de UGent, Unilin Insulation en TriFinance toevoegen aan het klantenbestand.

Een goede journalist kan content bedenken en maken voor eender welke sector, luidt al jaren het devies van SPYKE. Een stelling die zich graag laat bewijzen door de nieuwe klanten die het contentmarketingbureau recent mocht verwelkomen. Ze zijn afkomstig uit de bouw-, financiële, consultancy- en onderwijswereld.

Allereerst heet het bureau met de Universiteit Gent, een van de grootste Nederlandstalige onderwijsinstellingen, welkom. Na een raamcontractprocedure wees de UGent de overheidsopdracht voor het leveren van externe webredactie aan SPYKE toe. SPYKE zet dit jaar voor de UGent de tanden in de content op het intranet van de universiteit.

In de bouwsector vervoegt Unilin Insulation de fijne groep van SPYKE-klanten. Unilin Insulation is één van de vier divisies van de Unilin Group en produceert isolatieplaten voor daken, muren, vloeren en zolders en ook dakelementen. Voor Unilin Insulation denkt SPYKE een contentmarketingstrategie uit, gevolgd door contentcreatie.

De laatste nieuwkomer is TriFinance, naast TriHD en TriTechnology, één van de dienstenbedrijven uit de Nederlandse Parklane Insight Group. TriFinance biedt een combinatie van diensten, zoals pragmatisch advies, tijdelijke ondersteuning en werving&selectie. SPYKE levert op vraag van TriFinance een al even gevarieerd totaalpakket aan content, gaande van diepgaande klantencases over blogposts en rondetafelgesprekken tot online video.

Op zoek naar meer inspiratie of geweldige cases?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!