Cases
Sodexo

Whitepapers helpen werkgevers bij het nemen van de juiste beslissing

Ecocheques, maaltijdcheques, sport & cultuurcheques, cadeaucheques en sinds kort ook consumptiecheques. Sodexo heeft een breed assortiment aan extralegale voordelen. Uiteraard moet al de informatie over deze cheques op een aantrekkelijke en heldere manier aan de werkgever gepresenteerd worden, onder andere via whitepapers.

Bedrijf

Corporate

Content type

Whitepapers

Doelgroep

B2B

In België zijn extralegale voordelen een populair middel bij werkgevers om het netto loon van hun medewerkers aan te vullen. En medewerkers staan er maar al te graag voor open om er gebruik van te kunnen maken. Waarom ook niet? Het biedt hen extra mogelijkheden in het leven van alledag.

Sodexo is één van bedrijven die de verdeling van deze extralegale voordelen in België mogelijk maakt. Precies daarom wil Sodexo haar klanten informeren over de verschillende oplossingen die zij te bieden heeft om op die manier het gebruik van deze extralegale voordelen extra in de verf te zetten. Wij hielpen Sodexo haar voordelen op een aantrekkelijke en heldere manier onder de aandacht te brengen.

Sterke content

In een poging werkgevers meer informatie te bieden over elk afzonderlijk extralegaal voordeel, kozen we telkens voor een whitepaper. Op deze manier konden we informatie kort, to the point én op een creatieve manier aan de werkgevers voorleggen.

De tekst in de whitepapers hielden we kort en overzichtelijk. We gingen uit van de vragen die werkgevers zich stelden en boden de antwoorden. Door de duidelijke opdeling laten de whitepapers werkgevers toe om op verschillende punten in te stappen en snel de juiste informatie te kunnen vinden.

Creatieve lay-out

Ook de lay-out van de whitepapers werd zorgvuldig gewikt en gewogen. Zo kozen we ervoor om verschillende grafische elementen te introduceren. Maar ook het gebruik van afbeeldingen was cruciaal om de bedoeling van elk van de extralegale voordelen van Sodexo te benadrukken. Een beeld van een ontspannende familie voor de Sport & Culture Pass en een groep collega’s die een maaltijd delen voor de Lunch Pass zorgden voor een mooie opener.

Zo zorgden de whitepapers op het juiste moment voor een duwtje in de rug bij werkgevers in het inboundmarketingtraject van Sodexo.

Ontdek hier de whitepaper over de Lunch Pass

Ontdek hier de whitepaper over de Eco Pass

Ontdek hier de whitepaper over de Sport & Culture Pass

Ontdek hier de whitepaper over de Cadeau Pass

 

 

 

 

Op zoek naar meer inspiratie of geweldige cases?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

    Ledenmagazine als journalistiek product

    Volgende project