Coca-Cola

Benieuwd naar de whitepapers van de 1,5 Meter Sessies?

Doelstelling

Coca-Cola Journey

Coca-Cola ruilde in 2016 zijn corporate website voor België en Luxemburg voor het digitale magazine Journey. Journey is een digitaal magazine met artikels, foto's en video's over gezondheid en duurzaamheid, verhalen over nieuwe projecten en initiatieven, en met een terugblik op de rijke geschiedenis van het merk.

Coke-Zine

Via de interne nieuwsbrief 'Coke-Zine' communiceert Coca-Cola European Partners in België en Luxemburg zowel de verhalen van het Journey magazine als de interne berichten aan haar werknemers.

De rol van SPYKE

SPYKE is de contentpartner van Coca-Cola. Samen met de interne Journey editor maakt SPYKE de verhalen, artikels, fotoreportages en video's voor het digitale magazine van Coca Cola. Voor het maandelijkse Coke-Zine staat SPYKE samen met het communicatiedepartement in voor de copywriting van de nieuwsbrief, voor content op maat van de werknemers en voor het visuele design van de nieuwsbrief.