Blogpost.Spyke

Benieuwd naar de whitepapers van de 1,5 Meter Sessies?

Hoe advocatenkantoor Loyens & Loeff bouwde op de Roularta-media

Advocatenkantoor Loyens & Loeff brengt al jaren actuele en relevante verhalen in media als Trends en Kanaal Z. SPYKE maakt voor Roularta deze journalistieke content. Een mooi voorbeeld van straffe native advertising.

Advocatenkantoor Loyens & Loeff is met zijn zowat 1.500 medewerkers een van de grootste advocatenkantoren in de Benelux. Het richt zich met zijn belasting- en juridische adviseurs vooral op de bedrijfsmarkt.

Om zijn imago als betrouwbare expert in België kracht bij te zetten, brengt het eigen content op de eigen kanalen, maar doet het ook een beroep op Roularta. Dankzij media als Trends, Trends.be en Kanaal Z slaagt het advocatenbureau er immers in om zijn bekendheid bij een bredere groep aan decision makers te vergroten.

Hoe dat concreet in z’n werk gaat? De experts van Loyens & Loeff detecteren de hot topics: juridische actualiteit met een (potentieel) sterke impact op het bedrijfsleven. Daarna gaat een journalist van SPYKE via een interview na wat de echte ins & outs zijn en publiceren Trends en Trends.be trendartikels, waarin de advocaten aan het woord komen.

In 2019 mondde dat zelfs uit in native reeks op Kanaal Z, waarbij zowel in het Nederlands als het Frans vier hete hangijzers via een kort interviewformat aan bod kwamen.

Het resultaat van deze jarenlange samenwerking is een imago van een betrouwbare juridische partner, die op de hoogte is van de actualiteit. Cruciaal in een sector als de bedrijfsadvocatuur…

Bekijk andere projecten voor Roularta